Cine mai foloseşte aşa ceva?

Ieri mă plimbam prin oraş cu gândurile senile-mi. La un moment dat mă uitam la o cabină telefonică Romtelecom, atrasă fiindu-mi privirea de un tip iritat care a trântit receptorul încheind conversaţia cu o înjurătură de genul "MAI TACI DĂTE-N MOR--I MĂTII DE LAB---U COMPLEXAT!". M-am oprit în loc scoţându-mi o ţigară ca pretext şi aruncând nişte priviri uşor încruntate spre tip.

În următoarea fracţiune de secundă, tipul se îndreaptă spre mine, roşu la faţă fiind, cu ochii şi privirea unui psihopat, moment în care au început să-mi treacă prin cap nişte gânduri înfiorătoare. Mă şi vedeam luat la întrebări, iar eu răspunzându-i, nelăsându-mă mai prejos cam ca de obicei, apoi trezindu-mă cu un pumn în faţă. NU, nu s-a întâmplat aşa, tipul trecând pe lângă mine precum o stafie, neauzindu-i răsuflarea sau paşii măcar.

Şi mă uitam aşa la cabina aia telefonică, întrebându-mă în gândul meu "CINE DRA-- MAI FOLOSEŞTE CARTELELE ALEA ROMTELECOM?!". Chiar nu ştiu în clipa de faţă dacă se găsesc de cumpărat la poştă, sau care le mai este valoarea minimă.

Îmi amintesc cu plăcere oarecum, că astfel de cartele foloseam la greu prin 2003 în armată(1/zi). Nu, nu-mi permiteam să cumpăr aşa de multe, dar fiind soldat gradat(caporal apoi sergent), aveam în subordine tilicari şi vă daţi seama că am profitat de ei din plin, oferindu-le în schimb momente unice de neuitat.

Iată că şi acum, când cu greu mai găseşti persoane care să nu aibe măcar un telefon mobil, cabinele astea telefonice mai sunt folosite de diverse persoane. Mă gândesc că dacă nu ar fii profitabile, ar fi scoase de cei de la Romtelecom, mai ales că sunt curăţate periodic de graffiti sau de diversele anunţuri lipite pe geam.

Mulţumesc pentru că m-ai citit!

3 comentarii:

Oigen spunea...

Eu unul nu am folosit o cartela Romtelecom de ani de zile. Probabil cei din mediul rural mai folosesc telefonul public (cand vin in/la oras). Ma refer aici la batranii care nu au tel. mobile. Posibil sa foloseasca si alti oameni, si sa aiba de rezerva o cartela de tel. public in caz de urgente.

Hellen spunea...

Asta-i aici la teatru poza facuta?

Boogie spunea...

Am observat si eu prin brasov cabine de genul asta. Si chiar zilele trecute cand am fost la posta am observat ca scria pe un geam acolo ca au cartele romtelecom si exact cu gandul la aceste telefoane m-a dus.

Trimiteți un comentariu

Copyright © REVICT - Blogger Theme by BloggerThemes & newwpthemes - Sponsored by Internet Entrepreneur