Două epoci diferite pe planeta noastră

Foarte interesante imaginile celor de la BBC, cu noul trib descoperit la graniţa dintre Peru şi Brazilia. Este uimitor faptul că există alt trib acolo undeva, altă lume care dacă nu au avut contact cu civilizaţia, care trăiesc în altă epocă practic, dar sunt plăcut surprins că au descoperit măcar focul. Se vede fumul în imagini dacă vă uitaţi atent. Mă întreb acuma cât timp vor mai fi liberi oamenii din acel trib, acuma când mulţi vor fi curioşi şi vor încerca să-i ajute cumva. Mă uitam la imaginile astea şi mă gândeam...câtă claritate şi tehnologie ca să filmezi de la 1 km din elicopter...şi mă gândesc la tribul ăla care trăiesc ca în epoca de piatră. Vă invit să vizionaţă filmuleţul pentru că merită! ENJOY!









2 comentarii:

Anonim spunea...

Aici Am o intrebare: DE CE FILMA DE LA UN KM DISTANTA adika sa fim seriosi doar nu tragea cu arcu in ei ca nu suntem in avatar?!:))

Bogdan Vasiliu spunea...

Păi cred că abia îi descoperise, cred că nu şi-au stabilit un traseu cum să ajungă la ei, plus că nu se ştie cât sunt de agresivi. Par sălbatici, cine ştie cum se comportă când dai faţă în faţă cu ei :))

Trimiteți un comentariu

Copyright © REVICT - Blogger Theme by BloggerThemes & newwpthemes - Sponsored by Internet Entrepreneur