Muzeul online dedicat atacului terorist 11/09/2001

S-a lansat muzeul online dedicat atacului terorist de la 11 Septembrie 2001 din U.S.A. Am vizitat şi eu acest site-muzeu şi vreau să vă spun că nu m-am putut dezlipi de monitorul calculatorului. Pur şi simplu rămâi mască la imaginile surprinse de oameni. Sunt acolo şi convorbirile dintre victimele atentatelor cu apropiaţii lor sau cu forţele de salvare. Interesant de vizitat.

Doamne, ce zi a fost atuncea! Îmi amintesc că eram pe microbuz, mă întorceam de la Bucureşti cu marfă, şi m-a sunat soţia spunându-mi că "America e la pământ!" Am întrebat-o că ce vorbă-i asta? Şi mi-a explicat că au intrat două avioane în turnurile gemene, apoi pentagonul. Nu-mi venea să cred şi mi-am pus căştile în urechi să ascult la radio. Din 8 radio-uri câte prindeam pe telefon, pe 4 se transmitea în direct informaţia.

Îmi pare rău pentru Americani, dar mai rău îmi pare de românii mei. Trişti şi supăraţi, abătuţi şi îngrijoraţi, îşi poartă crucea lor cea grea, cu capul plecat. Astfel îmi vine în minte următorul aforism:
Sunteţi român? Nu se poate! Mai există români în România?

5 comentarii:

Hellen spunea...

Dragonul rosu? :))

Costin Comba spunea...

Că au trăit clipe de coşmar, e adevarat, dar nu e adevarat că terbuie să le plângem de milă în nici un caz. De ce? Pentru că sunt o naţiune care se dezvoltă pe spatele altor state, pentru că au un moral atât de puternic ce nu poate fi distrus aşa usor, pentru ca exista precedentul Pearl Harbor. Atunci au tăbărât pe japonezi, acum au sărit pe afgani si Irak, petrolul lor să traiască, vor gasi americanii soluţii să-l folosească.

Oigen spunea...

Tocmai am vizionat site-ul. Momente terifiante, imagini socante, convorbiri cutremuratoare. Ai zis bine, americanii ca americanii ... dar romanii. Vai de soarta noastra. Daca deschizi televizorul, doar greve, pensii, salarii taiate, someri, oameni pe drumuri vezi. Multumesc lui Dumnezeu ca am un acoperis deasupra capului. Frumos articol

Bogdan Vasiliu spunea...

Aveţi dreptate. Ei cu ale lor, noi cu ale noastre!

Unknown spunea...

Daca ai timp si placere a lectura iti recomand sa citesti Windows on the world de Frederic Beigbeder.

Trimiteți un comentariu

Copyright © REVICT - Blogger Theme by BloggerThemes & newwpthemes - Sponsored by Internet Entrepreneur