Un politician care se gândeşte la mine

Am primit o felicitare de la deputatul de Hunedoara Viorel Arion. Asta pentru că se apropie ziua mea de naştere. Vreau să-i mulţumesc pe această cale! Nu-mi ies din papuci de fericire sau entuziasm, dar apreciez totuşi gestul, fiind sigurul politician care face chestia asta. Sunt mulţi alţii şi am chiar cunoştiinţe prieteni mari de tot de la alte partide care nu fac asemenea gesturi. Acesta este singurul motiv pentru care îl apreciez pe Viorel Arion. Nu-l cunosc, nici nu ştiu ce a făcut pentru Hunedoara sau pentru ţară, dar cu siguranţă trimite felicitări locuitorilor Hunedoarei. Nu ştiu din ce bani, cum şi cine se ocupă, dar mulţumesc încă odată Domnule Viorel Arion!

3 comentarii:

Oigen spunea...

De apreciat gestul. Nu am intalnit niciodata o asemenea chestie

Lillee spunea...

Nici eu nu am mai auzit de asa ceva, se apropie cumva alegerile? :))

Bogdan Vasiliu spunea...

Da, el chiar o face aici in Hunedoara.

Trimiteți un comentariu

Copyright © REVICT - Blogger Theme by BloggerThemes & newwpthemes - Sponsored by Internet Entrepreneur