Blestemul şoferilor hunedoreni!

Blestemul şoferilor, pentru că de când a început să-mi crească mustaţa şi până în ziua de azi nu-mi amintesc să fi avut drumurile bune în acest oraş prăpădit. Drumurile în Hunedoara sunt într-o stare deplorabilă. Nu există o şosea întreagă, un bulevard întreg pe care să circuli şi să nu vezi o groapă. Nu înţeleg cum de nu s-a investit şi în oraşul nostru, măcar în infrastructură.

Oare unde s-au dus banii de la bugetul local? Oare de ce la 16 km depărtare de noi, în Deva se poate ca oraşul să arate bine, se poate atrage investitori care să ofere locuri de muncă, se poate deschide un AquaLand superb, se poate face un patinoar, se pot amenaja parcări, se oferă locuinţe sociale pentru tineri(şi se oferă pe bună dreptate, nu pe 2000 euro ca în Hunedoara)?

Mă întreb cum este posibil, să vii la Primăria unui oraş, şi să-ţi baţi joc de locuitorii acestuia. Sunt multe probleme la noi în Hunedoara. Dacă mă bucuram că măcar în acest oraş nu este aglomeraţia şi traficul din marile oraşe, uite că nici nu poţi să circuli în condiţii normale, fiindcă avem cele mai proaste drumuri din Ţară! Sunt curios cum arată drumurile prin alte oraşe!



5 comentarii:

Anonim spunea...

urat drum...la noi e un pic mai bine :|

Costin Comba spunea...

Eu iti pot spune de drumurile din Bucuresti, sunt jalnice. Asta toamna s-a asfaltat si acum iti rupi masina in gropi, dupa 5 luni! Iti mai pot pune de prahova unde e jale mare! Sa nu crezi ca nu numai acolo e prapapad

Oigen spunea...

Eu când merg de la Rădăuţi-Bucureşti sau când mă întorc (Bucureşti-Rădăuţi) când ajung aproape de Roman simt cum pământul se cutremură. Să nu vorbesc de Fălticeni care de la intrare până la ieşire e plini de gropi sau plombat de Doamne ajută. Probleme cu drumurile sunt în toată ţara, aproape în fiecare oraş

Bogdan Vasiliu spunea...

Interese uriaşe! O catastofă! Mulţumesc de comentarii!

RaulPop spunea...

Stai sa vezi la Cluj.... bine ca avem bolide !

Trimiteți un comentariu

Copyright © REVICT - Blogger Theme by BloggerThemes & newwpthemes - Sponsored by Internet Entrepreneur