Cum să mă las de fumat?

DA! Chiar cer ajutorul în problema mea pe toate căile posibile. VREAU SĂ MĂ LAS DE FUMAT! Până acuma am citit şi am aflat tot felul de căi de a te lăsa de fumat. Am ajuns la concluzia că cel mai important este să ai voinţă. Am şi eu un gram de voinţă, dar nu este aşa puternică, fiindcă nu mă pot abţine. Fumez fără să vreau.
Am întâlnit o clientă de-a mea care mi-a povestit o metodă ciudată de a te lăsa de fumat. Îmi spunea că bărbatul ei şi-a pus aşa mare ambiţie, încât pur şi simplu s-a blestemat.(Să mă trăznească D-zeu, dacă mai pun ţigara în gură, să-mi cadă mâna care mai apucă ţigara, să nu mai apuc ziua de mâine dacă mai fumez vre-odată) Exact astea au fost cuvintele şi blestemele omului. Acuma eu vă spun sincer, când mi-a povestit chestia asta, m-au cam trecut fiorii.
Mă gândesc, că sigur dacă m-aş blestema astfel nu aş mai pune mâna pe ţigară, însă eu nu aş putea să mă blestem. Nu cred eu în lucrurile astea, dar nici nu vreau să mă risc.
Aşadar, vă rog din suflet spuneţi-mi cum aş putea să mă automotivez pentru a mă lăsa de fumat, sau vre-o metodă bună şi sigură!
Vă pup şi vă mulţumesc!

4 comentarii:

Colonelul spunea...

Salut,
cineva care se lasase de fumat mi-a recomandat cartea asta: http://tutorialero.files.wordpress.com/2009/04/nefumator.pdf
Mai mult din curiozitate am citit... am retinut doar ca iti trebuie multa vointa si dupa o masa de pranz am fumat 3 tigari si mi-am spus ca sunt ultimele din viata mea :)
La inceput mi-a fost destul de greu dar mai am putin si fac un an de zile de cand m-am lasat, si acum singurul lucru de care-mi pare rau este faptul ca m-am ingrasat 8 kg :)
Succes!

Anonim spunea...

nu ma pricep la sfaturi de genul asta pentru ca nu fumez... ca sugestie "țigara electronica"

Anonim spunea...

eo nu stiu multe bogda da am auzit oameni lasandu-se de fumat schimband obisnuitele cu slim apoi te vei staura de ele:)

Anonim spunea...

Haide la noi si incerca noul kit de lasat de fumat. Partea frumoasa: fara nicotina, obiceiu ramane, "fumezi" in continuare dar fara a fuma. E simplu!

Trimiteți un comentariu

Copyright © REVICT - Blogger Theme by BloggerThemes & newwpthemes - Sponsored by Internet Entrepreneur