Cafeaua şi ţigara de dimineaţă


Cafeaua şi ţigara de dimineaţă sunt unele dintre cele mai plăcute lucruri pentru mine. Îmi este greu să mă las de ţigări, încerc de mult timp, dar la ţigara de dimineaţă chiar nu pot renunţa.
M-am trezit devreme şi în această dimineaţă, deşi este Duminică şi în mod normal este ziua când dorm cel mai mult. Dar nu pot, am cu totul alt bioritm. Mă trezesc pur şi simplu, mă spăl, îmi fuck cafeaua şi mai bag un cui la propriu-mi sicriu.
Mă pregătesc să plec la un grătar, aşa că vă doresc o zi frumoasă!

4 comentarii:

Cătălinna spunea...

Ai noroc că ai vreme frumoasă de grătar. Poate eşti bun şi trimiţi şi la Suceava ceva vreme bună :)
O duminică frumoasă să ai :*

Lillee spunea...

relaxanta imaginea expusa de tine. Noi facem asta in curte. Nu de fiecare data... dar macar duminica. :)

ovidiuredblue spunea...

da' tu ce faci prin Deva domnu'?

Bogdan Vasiliu spunea...

Aici locuiesc boierule!

Trimiteți un comentariu

Copyright © REVICT - Blogger Theme by BloggerThemes & newwpthemes - Sponsored by Internet Entrepreneur