O idee pentru echipa naţională de fotbal

Aseară m-am uitat la filmul Invictus. Un film bun şi atât, însă am văzut în acest film o idee foarte bună de preluat şi pentru echipa noastră naţională de fotbal. Tot se vorbeşte că nimeni nu mai iubeşte echipa reprezentativă de fotbal a României, că nu ne mai dăm interesul pentru meciurile ei, etc. Mă gândeam precum am văzut în film, cum ar fi să ne trezim cu tricolorii noştrii alergând pe străzile oraşului nostru, cum ar fi să-i vezi venind cu autocarul şi făcând un antrenament relaxant într-unul din parcurile noastre, cum ar fi să facă un turneu de acest gen în fiecare oraş din ţară? Personal, chiar aş fi încântat şi cred că nu aş fi singurul.
Privind jucătorii noştrii, cred că nivelul lor, banii lor, lipsa timpului, aroganţa unora dintre ei...fac ca acest lucru să fie luat în râs dacă li s-ar propune aşa ceva. Ideea însă este foarte bine transpusă în filmul Invictus, pe care vi-l recomand (mai ales fanilor lui Morgan Freeman)!
M-am uitat şi eu la meciul cu Bosnia şi am rămas cu altă impresie. Cu toate că am fost net superiori, cred că dacă primeam primii gol, cu siguranţă altfel se desfăşurau lucrurile. S-a văzut la nivelul echipei naţionale sau la cel al cupelor europene că, echipele româneşti cedează psihic din momentul în care primesc gol. Sper să se schimbe ceva în acest sens, însă nu-mi fac speranţe prea mari.
Mulţumesc că m-aţi citit!

1 comentarii:

Gabi spunea...

Buna idee, cred ca e bun si filmul.

Trimiteți un comentariu

Copyright © REVICT - Blogger Theme by BloggerThemes & newwpthemes - Sponsored by Internet Entrepreneur