A fost şi INNA la Deva!



 A fost şi INNA la Deva. Noroc cu campaniile astea electorale, altfel nu am fi văzut-o pe INNA live. :)) Aş putea spune despre INNA că, este o artistă valoroasă, dar mai mult prin felul cum arată, cum incită publicul şi prin impresarii ei. E ok băă muzica ei, însă dacă o asculţi live îţi schimbi părerea desprea INNA. Oricum, mie îmi place de ea, sper să o mai revăd şi în încheiere vreau să-i felicit pe Mircia Muntean şi Mihai Leu care au reuşit să o aducă pe INNA la Deva! Este într-adevăr o realizare mare, chiar dacă e pe banii noştrii!

Poza preluată cu mulţumiri de pe www.libertatea.ro

5 comentarii:

Romania Europeana spunea...

nu e frumos :) om casatorit te gandesti la prostii.e clar ca adolescentii erau in extaz :))

cu Inna am inteles, dar cu votul cum stam?

Bogdan Vasiliu spunea...

:)) A zis nevasta mea că-i atât de bună Inna şi frumoasă încât ar accepta şi un menage a trois cu ea.

Cu votul stăm bine. Mergem şi noi pe la 12:00 la votare. O să merg pe mâna celui care m-a făcut să mă mut în Deva, cel care a făcut Deva să arate ca un oraş european.

Romania Europeana spunea...

tare asta :)) cea mai buna faza din ultimele 2 luni.du-te mai repede ca se aglomereaza dupa, ca merg pensionarii.

asta cu inna face toti banii :)) eu credeam acu ceva timp in mintea mea ca inna nu e romanca, ca e din afara ceva etc.acum imi amintesc ca e aia cu ce nu stie sa vorbeasca in limba engleza, la un interviu parca :)

Bogdan Vasiliu spunea...

Am mers şi am stat cam 10 minute la coadă. A ieşit românul la vot frate. Interesant.

Da, Inna e tipa care nu ştia engleză. Nici nu cântă live măcar. Asta este.

La tăţi ni greu, da' nu la fel!
(La toţi ne este greu, dar nu la fel!)

Romania Europeana spunea...

bun si votul.mai avem parlamentarele la care iarasi o sa fie "macel".

Trimiteți un comentariu

Copyright © REVICT - Blogger Theme by BloggerThemes & newwpthemes - Sponsored by Internet Entrepreneur