Am găsit ceva tare

Umblând pe internet să caut un film pe care vroiam sa îl văd de mult, am dat peste un site care oferă o mulţime de filme şi asta fără să mă coste un ban . Acest site are o mulţime de Filme Noi care au apărut în 2010 şi câteva filme care au apărut deja în 2011. De pe acest site poţi să downloadezi filme , dar eu cum am viteză mică la internet am zis că vreau să mă uit la film online . Deorece am văzut în partea de sus o bară în care era un link spre un site de Filme Online am zis să intru aici să văd dacă găsesc şi aici filmul căutat . Am dat click şi mi-a apărut o pagină foarte frumoasă cu o mulţime de filme . Aici filmele sunt puse pe 4 servere deci e singurul site de pe internet care ne oferă filme online uploadate pe 4 servere diferite . Am dat să se încarce filmul dorit şi în acest timp am intrat pe un site de Jocuri Online unde am vrut să mă distrez un pic până se încarcă filmul . După ce am văzut filmul m-am mai uitat să văd ce ne mai oferă domnul Axyy şi am mai găsit 2 site-uri unul de Subtitrări Filme Noi care are încorporat un motor de căutare super tare unde poţi găsi orice subtitrare la orice film şi încă un site de Id-Uri Messenger unde sunt postate o mulţime de id-uri de mess de fete şi de băieţi. Vă recomand cu incredere site-urile, au uploadări de treabă şi după cum am văzut sunt puse câte 5-6 filme pe zi noi, deci care vă plictisiţi intra-ţi şi nu ve-ţi regreta .
Copyright © REVICT - Blogger Theme by BloggerThemes & newwpthemes - Sponsored by Internet Entrepreneur