Striptease masculin

Aşa cum v-am promis, fetelor, mai jos am încărcat un filmuleţ filmat de mine personal special pentru voi. Aseară am fost în Raffa Club, unde am avut parte de o noapte de poveste. A fost noaptea bărbaţilor în special fiindcă au fost invitate la club fetele de la Budoar. Am avut parte de striptease, dans erotic..tot ce ne-a poftit inima. Dar au avut şi fetele parte de o surpriză uriaşă. A fost invitat şi un tip, un gladiator sculptat, care a făcut un număr de striptease super tare. Aşa cum sunt eu, un gentleman, astăzi am pus pe blog filmuleţul pentru doamne şi domnişoare, iar mâine voi entuziasma şi bărbaţii cu nişte imagini foarte incitante. Vorba lungă, sărăcia omului! Fetelor ENJOY!
Copyright © REVICT - Blogger Theme by BloggerThemes & newwpthemes - Sponsored by Internet Entrepreneur