A demisionat şi Mubarak ăla

Ce se întâmplă în ţara asta fraţilor? Explozii peste explozii, accidente de muncă grave. Astăzi iarăşi doi morţi. Două femei carbonizate + un bărbat care probabil şi-a distrus viaţa fiindcă avea arsuri pe 40% din corp fiind transportat cu un elicopter Smurd în stare gravă la Bucureşti. Mina de la Uricani şi-a luat partea prin cei cinci bărbaţi, sunt curios ce mai urmează. Gripa de tip A H1N1, îşi ia şi ia partea ei, frigul şi zăpezile se întorc de mâine în toată ţara, deci totul pare sumbru, friguros, urât.
Cică în urmă cu câteva minute a demisionat şi Mubarak ăla. Cei din partidul său au făcut anunţul şi bine a făcut nenorocitul. Poate se liniştesc şi protestanţii.

2 comentarii:

Gabi spunea...

Bine a facut

Boogie spunea...

Si eu am auzit acum cateva minute ca a demisionat Mubarak, dar sincer prea putin imi pasa. Am renuntat sa ma uit la stiri. Ma mai uit cand imi aduc aminte, atat.

Trimiteți un comentariu

Copyright © REVICT - Blogger Theme by BloggerThemes & newwpthemes - Sponsored by Internet Entrepreneur